Bla Bla Bla


Tack för alla söta kommentarer jag fått av er =) Är så roligt att få! Är dock väldigt nyfiken på vem alla ni är som aldrig kommenterar? Har rätt många fler besökare än kommentarer. Men det är väl det som är fördelen, man kan snoka hur mycke man vill & vara helt anonym ;-)

Jaaaja, har gjort några tappra försök att få en rättvis bild av tatueringen (tycker inte den förra är bra, blir fult med blixt)  men de går inte sådär bra...
Ni får se hur snygg den e lajv eller så får ni nöja er med mina skitbilder ;-)

image106
Haha, såhär höll jag på en kvart. ehhh.

nu ska jag kolla Anna pihl & äta tortilini med pesto. mumma.

Kakan

Kommentarer
Postat av: jill

:-D

2008-05-07 @ 00:47:47
URL: http://jills.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0