En massa jävla bilder.

Jag är ju ganska bra på att lova saker jag inte håller (nåja, i bloggsamanhang alltså) Här kommer bilder så de räcker & blir över från gårdagen. Dessutom de flesta i full storlek, så ni måste inte ens anstränga er med ett klick, de ni!

image65
Sötaste mamma blir såklart JÄTTE glad av av få besök av sin underbara dotter, heh =)

image66
Det första jag möttes av (efter mamma såklart) var 2 st tekakor med min favoritmarmelad & en nybakad kanelbulle (som ni ser har jag redan ätit ett varv av den, kunde inte hålla mig tills kameran kom fram haha)

image67
En vanlig syn på mammas halgolv. Sen ligger dem bara så o gnäller, skäller & ålar sig... (!?) mongohundar

image68
Mamsens "nya" hus


image69
Mammas trädgård, så fiiiiiiiiint =)

image70
PUSSANDE på promenaden. Oj vad de pussades igår.

 Mitt hjärta kan verkligen inte ligga still och göra ingenting, de ska tuggasm rullas, hoppas, ja ALLT. Men still är tråkigt. fatta.
 Hilda har dock inge problem med att chilla inte

 Hela gänget, snart tillkommer de en till. Herregud


Sen skulle det ordnas med gruppbild. image75
Vilket gick sådär....

image76
ehh men sitt då, hallå SITT!! (detta är en av miljoner liknande bilder)

image77

Så nånting, en proffsig fotograf fångade ögonblicket av 1/2 sekunds stillhet. Lite godis löser allt! =)


image78
ehh, alltså, de e tråkigt att sitta still, kan vi göra nått nu?! leka kanske?! vavavavava?!


Efter promenad blev de god mat och en massa mys. Mamma har länge länge länge tjatat på min lillebror att han borde raka av sig håret. Coola systern kom på besök och sa till en gång, sen åkte rakapparaten fram!
swiiiish!!!

image82

Haha, vilken jävla bild! men det är ju underbart vilken inverkan man har. Goaste lillebroren :)


Nä nu är ni säkert lika trötta på detta som jag är. orkar inte ladda upp ett bildhelvete till.


Kommentarer
Postat av: mam

så fin bloggen blev...superfint.. Blev läckert med alla stora bilder..Puss hjärtat och det finns tekakor och kanelisar kvar i frysen...;) just Beat it!!

2008-04-14 @ 22:19:17
Postat av: Sarasnaran

Dear gadd.. Dom där kanelbullarna skulle jag smakat idag. *muttermutter*

2008-04-15 @ 13:18:41
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: Bambi

Hihi vad fulsöt den svarta hunden var. Ser ut som en liten apstruts :) En sån vill jag ha.

2008-04-19 @ 18:04:46
URL: http://slowlane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0