Festdags



Jimmie fyllde ju som sagt år i torsdags. Idag ska det firas! Grillning & lite fest hemma hos honom, houseparty som back in the days (Jimmie stod för det allmänna tillhållet för allt och alla i våra yngre dar) Minns inte när jag var på husfest sist. Beror säkert på att jag antagligen var runt 16 och hade hur mycket diverse skit & berusningsmedel som helst i ådrorna. Nu kommer det vara mycket mer tillstilat.

Just nu väntar jag på att coffe & Jimmie ska komma in till stan, så vi kan gå och shoppa en sväng. Jag pratar även med min mamma på msn. Hon håller på att planera min hemkomst från Australien  (Juni 2009..) hon pratar stor fest med massa mat och övernattningsplaster. Hon är så söt så man dör.


image110
Jag är världens bästa flickvän och bakade självklart världens godaste tårta till min man på födelsedagen hans. Himla husligt.


 sen ville min paparzivän Cilla visst dokumentera min överjävliga dag på jobbet igår. Well, here it is.                                                Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mam

jaaa alltså jag vill ju ha fetefest när Karin-Karin kommer hem...massor med gott och massor med kompisar och släkt å sånt...såå rooooligt!Blir min terapi när du är borta ETT HELT ÅR...jag svimmar...
Puss hjärtat

2008-04-26 @ 13:15:21
Postat av: Anneli

Så duktig e du =)
Ses sen stumpan ;) puss

2008-04-26 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0