helgigheter


Jahapp, då var det Söndag. Helgen har varit förvånansvärt lung. Hade planerat utgång men varken min ork eller min plånbok verkade vilja vara mig till lags, så det blev hemmakvällar istället.

I går fick jag och Jimmie dock någon släng av något typ av friluftsvirus och begav ut på promenad vid bulltofta, kände oss riktigt hälsosamma för en stund. Det gick dock över rätt snabbt då kvällen slutade i film & chokladfrossa, yum!



Såhär ser vi alltså ut när vi möter naturen. Fotografiet på ankorna har främts lagts in för att inga misstankar om att bilderna är arrangerade bilder skall uppkomma. Fast jag måste erkänna att jag faktiskt är en liten lantlolla som gillar att springa runt i gummistövlar lite då & då.

I dag är det övertid och klirr i kassan. Sista rycket nu inför resan. Jag förstår verkligen om ni slutar läsa min blogg, har en fruktansvärt ointressant tillvaro och kommer nog ha det enda fram till jag sticker iväg. Sen jävlar kommer det hända grejjer ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0