Jag gör faktiskt slut nu



I dag skulle jag och Mattias skriva kontrakt på lägenheten, även om han är en vän så är det visst noga med att man ordnat med sånt iallafall. Jag var hur som helst för en gångs skull väldigt förbered på alla möjliga katastrofer som kunde inträffa och skrev därför ut fyra stycken kopior ifall att jag skulle slarva bort, spilla eller göra något annat förödande i vanlig kakan-anda.

Självklart slog jag dagen till ära personligt rekord och lyckades inom loppet av ca 3 minuter förstöra alla fyra kopiorna. Mattias verkade ganska road av min totala obegåvning. Själv har jag för tillfället lust att dumpa mig själv eller låsa in mig i en garderob någonstans och gå och göra något annat- utan mig.

Jag är en fantastiskt pålitlig ansvarsfull & ordningsam människa och framför allt så går allting alltid som jag har planerat.

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Hohojaja!
Göra slut med sig själv... Ja why not!
Jag ska snart göra slut med min nyktra sida för just nu är jag aningens rund under fötterna. Haha!

2008-04-07 @ 21:39:53
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: malin

hahahahahahahahahahahaha!!!

2008-04-08 @ 16:25:02
URL: http://gilt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0