Skit H&M - för nakenbad!



Så här på småtimmarna tänkte jag förströ min tid med att beställa en bikini som jag spanat in ett tag från h&m. Jag bestämde mig alltså för att förlåta dem för deras tidigare dåliga service, bara detta var ytterst storsint av mig.

Efter att ha lagt bikinin i min "korg" och redo att betala ser jag till min stora förvåning att leveransdatumet är i vecka 22, alltså sista veckan i maj (?!)  Hallåhja. Nog att det inte är sommar förrän då, men de finns kanske folk som är i behov av en bikini ändå... typ jag då.

Jag är iallfall arg . Jag vågar inte beställa bikinin med risk för att det blev försenat som sist. Och då sitter jag där med skägget i brevlådan och ser dum ut. Det tänker jag inte göra.
Nu kommer jag sitta utan bikini istället och se dum ut, ehh.


Dumma jävla skit h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0