Snabbkurs i virkning någon?!

Jag har riktigt sinnesjukt, galet tråkigt. Tristessen lattjar i huvudet på hög nivå. Jag är uttråkad nog att kunna typ virka, sy  eller sticka (det hade varit riktigt konstigt..). Om jag hade vetat hur man gjorde vill säga... Istället får de bli lite värdelös blogging.

I morgon (senare idag) ska jag & Linda ta en fika på stan igen- vi fick inte tillräckligt med tid sist och han inte med EN enda av grejerna vi ville göra, mer än att fika.  Så i morgon ska vi ska kolla in en sjukt shibbig affär, gå till tatueraren & jag ska kolla in en bikini. Hatar verkligen att prova bikini för övrigt, ser helt mongo ut i dem hur jag än gör, vilken storlek jag än väljer och hur bra kvalitet den än är. Vill dock understryka att det INTE är mig det är fel på. Det är bikinitillverkarna som är helt  jävla värdelösa. Hur svårt ska det vara liksom?

Funderar även på om jag ska lyxa till min tillvaro och köpa en volummaster , när jag ändå har spenderarbyxorna på. Det hade varit sjukt trevligt att få lite ordning på skatboet. Det jobbiga med de skulle väl då vara att jag måste borsta skiten. Det vet jag helt ärligt inte om jag orkar... Men det blir helt klart uppföljning på detta projektet i bloggen.

Igår, när jag hade ungefär såhär tråkigt roade jag mig med att läsa soltecken och horoskop.Dettta är ett litet stycke om skyttens karaktärsdrag.

"Filosoferande och tänkande kan ibland bli viktigare än mer jordnära uppgifter, som att städa och hålla ordning hemma till exempel. Längtan efter personlig frihet kan ibland vara så stor att ingenting får går före. För skytten är det viktigt att fritt kunna utveckla sin egen personlighet. Öppenhet är också viktigt för honom och skyttar är i allmänhet mycket pålitliga, generösa och trevliga personer"

Läskigt likt mig. Detta känns skönt, för det måste ju innebära att jag inte är skapt för att städa helt enkelt...! och kommer därför från och med sluta kämpa mot stjärnornas vilja. Det där med att jag skulle vara trevligt är väl kanske det enda som känns lite tvivelaktigt.

Nä nu har ni nog fått en överdos av mitt fullständigt värdelösa bloggande. Så nu ska jag försöka hitta något att göra. Kan bli svårt 03.31.

Sov gott med er!
Kakan


Kommentarer
Postat av: malin

jaja, men du är ändå skitsnygg i allt du tar på dig!!!

2008-04-10 @ 14:54:33
URL: http://gilt.blogg.se
Postat av: malin

jaja, men du är ändå skitsnygg i allt du tar på dig!!!

2008-04-10 @ 14:54:44
URL: http://gilt.blogg.se
Postat av: Dessi

Tycker du ska köpa en volumaster min tjejkompis har en, den är sjukt bra. =)

2008-04-11 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0