Sömlöshet & frosseri



Efter en sömnlös natt är jag konstigt nog iaf glad igen, har varit tillbaka på jobb idag och det var vä kanske inte nån höjdare, ur alla synpunkter. Men men, nu är det bara 5,5 vecka kvar där så det är bara att stå ut! 

Det är visst dåligt med insipiration till att skriva, dels för att det inte hänt spec mycke sen igår och dels för att jag som sagt sovit typ 2 timmar och är rätt go i huvet.

Snälla Pappa kom förbi med en sallad från café ceder. De har lätt de bästa salladerna (& annat gott) i hela malmö. Så den har jag precis tryckt i mig. Halelujah! Mätt som en plätt. (jag skulle länka till deras hemsida så ni kunde kolla in vilka smaskigheter de har, men den verkar ligga nere! bah.)  Men jag lär skriva om dem igen! Jag rekomderar dock ett besök! Ligger på Ö förstadsgatan.

image107
En bild på Café Ceders hemmagjorda hamburgare hittade jag dock! :)


Nu ska jag ner på stan en sväng och sen blir det lite fix & don.

Kommentarer
Postat av: mam

Men shit va gott...å hela kostcirkeln är med...:=0...det skulle jag ju kunna sluuuka rätt av....Puss

2008-04-22 @ 19:30:09
Postat av: Anna

Å, dit kan vi väl gå och äta, du och jag Karin!? Puss

2008-04-23 @ 07:40:29
Postat av: Kakan

svar: JA, visst kan vi det! bara kom hit ;-)
Puss

2008-04-23 @ 08:13:47
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0