Tatueringen & så (uppdaterad)

Nu har jag vaknat till liv lite och lägger därför in lite fler bilder och fixar lite :)

Har inte haft tid eller ork att blogga. Tänkte bara ladda upp lite bilder från Helgen.
I fredags var jag och fikade hos min systerAnna, mamma var oxå där. & Arvid såklart, Annas lilla gryn. På kvällen blev det öl på möllan. Uteserveringen, yum!

Igår var det tatueringsdags. Satt 4 timmar och plågades och  vi blev bara klar med halva. Efter det var min kropp i en smärre chock och jag mår fortfarande illa. Ligger mest och vilar Örk, Därför blir jag väldigt kortfattad.

Tatueringen ska bli klar den 10/5 när jag har nästa tid. Jag längtar :)

Hos Systern i Fredags

 Mamma / monny (man får inte säga mormor) matar lille Arvid

 sötaste Arviden



Fredagskvällen på möllan

Blev en ganska lugn kväll, dock inte en enda bild på mig. Men jag lyckades fånga resten av sällskapet =)

 Coffe, Örebroarna och Adam

 Sara Mattias & en annan Adam :)
 Sara

 Adam


Hos tatueraren
(om ni undrar varför jag ser helt mongo ut är det avsaknad av allt vad smink heter. Ser helt sjuk ut. Jag är i stort behöv av SOL haha)

 I väntan med min skiss i handen

 Jimmie var med mig under hela tiden och sällskapade


  Ajeh :)


image100

En bra början av min fina tatuering. Det ska vara mer skuggor, mer blommor och den ska fortsätta ner på armen. Nå vad tycks?! =) (den förra bildern var inte helt rättvis så jag tog en ny)


Nu ska jag lägga mig igen. Min kropp tycker inte de e alls lika spännande att bli tatuerad som jag, phu!
Kakan

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Det kommer nog bli jättesnyggt! Ska bli kul att se det färdiga resultatet. =)

2008-04-20 @ 20:09:30
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: Sandra

Supersnygg. Spännande att se det färdiga resultatet. Var gjorde du den? Jag sitter och klurar på var jag skall ha min nästa :)) Det är beroendeframkallande. Kram!

2008-04-20 @ 20:16:13
URL: http://sandramnyman.blogg.se
Postat av: Kakan

Svar: TACK! Ja,jag är oxå spänd på de färdiga resultatet hehe =) Jag har gjort den hos Infierno tatto i malmö, han e riktigt bra! har dock flera månaders väntetid. Jag hade turen att klämma mig in =) Jag borde oxå tillägga att detta är en cover-up! Vilket gör hans jobb ännu bättre :))
& visst är de beroendeframkallande..! Jag har kräkts & mått skit 2 dagar men längtar redan tills nästa sittning! haha =)

2008-04-20 @ 20:43:27
URL: http://frontseat.blogg.se
Postat av: Anna

Så fint det blev!! Kommer bli jättevackert när det blir klart! Synd om dig att du blev så dålig. Puss

2008-04-20 @ 20:50:20
Postat av: Anneli

Åh nej stackars tweetie ;) puss

2008-04-20 @ 21:27:21
Postat av: Coffe

Skit snyggt karin!!!
Visst e tacua grym ;)

2008-04-20 @ 22:27:06
Postat av: Sessan

Sjukt het!
Puss/Sess

2008-04-20 @ 22:50:32
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Dessi

den var riktigt nice, kommer säkert att bli jätte fin när den är klar! men akta dej, det kommer att bli fler, har man en vill man ha fler...=)

2008-04-21 @ 01:07:03
Postat av: mam

Hoppas du mår bättre idag. sicken krigare du är!!den blev sketaläcker...jag vill oxo.....:/
puss hjärtat

2008-04-21 @ 07:22:45
Postat av: Kakan

Svar: Tack för alla snälla kommentarer =)
& ja, de blir säkert fler med tiden. Denna är dock stor så det räcker och blir över ett tag!;-)

2008-04-21 @ 10:52:16
URL: http://frontseat.blogg.se
Postat av: malin

jättenajs tattoo. den blev verkligen skitgrym :)

2008-04-21 @ 11:17:34
URL: http://gilt.blogg.se
Postat av: Anneli

Drop-dead Gorgeous ;)

2008-04-21 @ 11:51:17
Postat av: Bambi

Snyggt babe!

2008-04-21 @ 18:12:10
URL: http://slowlane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0