Tur man har det ordnat för sig redan

Förresten det där med kakadua. Mitt hår ser verkligen överjävligt ut & har gjort de nu under säkert ett års tid.Kanske är det för att jag gör allting baklänges (typ stökar ner istället för att städa, tuperar håret istället för att borsta and so on) Kanske är det för att jag gjort diverse tilltag med det såsom blekning dreads och skit. I dont know. Hur som helst så har det säkert sin lilla charm och säkerligen även sitt eget folkslag. Jag saknar iaf mitt långa svarta hår. Det var riktigt hett. Nu ser jag mest ut som nån man kan tänkas plocka upp vid nån campiing nånstans. Men jag gissar att var sak har sin tid...

image108
Jisses sicken läckerbit..sen gick allt bara åt helvete med hela utseende grejjen.


Hahaha, Ja vafan.
Butterkakan


Kommentarer
Postat av: Dessi.

Fin du va i långt hår. =)

2008-04-22 @ 18:34:10
Postat av: mam

du var fin i svart hår...du är fin i blonderat hår...du passar i alla typer av hår hjärtat!!!!
superfin!!:))butterkakan...de e ju farfar..:=0

2008-04-22 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0