Detta är vad dina skattepengar går till.


Uttråkningen var så total på jobbet inatt. Hittade då detta frågeformulär på Carolines blogg. Hon är ett aningen större fan av dessa än jag. Men det fördrev lite tid. Skitet gick sen inte att publicera då blogg.se var totalt mongo hela natten. Eftersom jag inte tillåter mig att lura mig själv att lägga ner 20 minuter på nått jag inte vill för att sen skita i de så sparade jag det och publicerar det nu istället. För publiceras ska de.



1. Var hittade du den här listan?www.sessansally.blogg.se 
2. Var är dina föräldrar födda? I skåne, jävligt oglammigt faktiskt
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?  det senaste JAG installerade på en dator var väl typ The Sims för 10 år sen och slutade säkert med en formatering (som inte jag utförde)
4. Vilken är din favoritrestaurang? Casa Mia
5. När badade du i en pool senast? I mammas pool förra sommaren
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp, läste drama under skoltiden och slog nästan igenom... så jävla nära.
7. Hur många barn vill du ha? Just nu absolut inga, men det är tydligen en mognadssak.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Shlager glitter och glammög, iväääg.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Denna fråga känns ju inte jätte aktuell, men moderaterna var ju inte så bra jobbat sverige...
10. Vad har du för TV-kanaler? Kabel-tv utbud
11. Har du åkt moped någon gång? Ja och kört, för jag är himla häftig
12. Har du busringt någon gång? Japp de var lite utav en hobby som liten
13. Har du fått felparkeringsböter? Aldrig, Jag är en parkeringsgud. Har dock varit högst oskyldig "medparkerare"
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nope, men snart är de dags, woha!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
16. Har du en egen trädgård? Nä och har en känsla av att moder jord är rätt tacksam över de
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka
18. Kan du alla orden i nationalsången? Ja, men inte helt övertygad om att de blir rätt ordning
19. Badkar eller duschkabin? Badkar, älskar att simma runt i mig egen smuts
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? I am Legend
21. Favoritpizza? Kebabpizza
22. Chips eller popcorn? Lantchips (gärna med lite dilldippa om de bjuds..)
23. Vilken färg på läppstift använder du? Aja, jag i läppstift? haha
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Näää men te, banan och annat skit man skrapat ihop. Hobbyn som tog över efter bussrigningarna
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? BIG nono!
26. Apelsin- eller äppeljuice? Oboy. Måste jag välja så väljer jag apelsin. Med oboy
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jimmie, räknas Mc donalds? haha
28. Favoritchoklad? Marabo mjölkchoklad med non stop i, hallelujah vilken grejj!!
29. När röstade du senast? för tio minuter sen när jag röstade på att Niklas skulle ta en anmälan och inte jag. Jag vann.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Hemma hos mamma i sommras, hon har gröna fingrar hon
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Räknas de om man tillverkat den själv i ren desperation?
32. Är du bra på matlagning? Jag är övergrym (är dock sämre på att reda upp röran efter, men hey man kan inte vara bäst på allt!)
33. Klarar du att tanka själv? inga större olyckor har inträffat
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola light
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, när jag slavade på botten av näringskedjan fick jag som grädde på moset prydas med en äckligt ful skjorta (mc D)
37. Vad var det senaste du handlade? storhandlade idag, men de sista som seglade ner för bandet var nog en påse
38. Har du kräkts offentligt? Ja
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kärlek e överskattat, give me the money!! (Jimmie jag bara lurar dem, vi behöver ju pengarna!)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nä, snarare attraktion
41. Har du ringt något betalnummer? Japp, de hänger ihop med busringningen och var inte poppis hos abonemangsinnehavaren
42. Kan man vara vän med sitt ex? mjä
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Det är oftast jag som lyckats checka in där i tid och otid
44. Hade du mycket hår som liten bebis? japp, svart affro! inte illa pinkat för en svenne
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?  bla bla bla  PIP. eller nått sånt...
46. Vad har du i din väska? Ett halvt apotek, plånbok, kallender, cykelljus, mobil, namnbricka, skräp ...m.m
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?  jag har en halvtimmes helig  ritual
48. Vad är du tacksam för idag? jasså man ska vara det nu också. Då väjer jag att vara tacksam för att det inte regnar inomhus
 

Så ni som har gått runt och funderat hela livet  på hur mitt hår såg ut när jag var bebis kan ju släppa det nu och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0