Helgens helgiga helgiheter.



Jag har verkligen försökt, verkligen. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur folk har tid med att blogga varje dag, vissa till o med flera gånger samma dag (!!?)  Jag är nog nöjd med att jag inte hinner oftare än vad jag gör, de måste ju betyda att jag har lite till liv iaf. Så mina trogna blogganhängare, ni får nöja er med nån liten uppdatering då & då, det är nog det jag kommer kunna prestera. Men de e fan inte illa pinkat de heller.

_________________________________________________________________

Helgen har varit helgig. Jobb fredag natt, utgång med Linda på Lördagen och 4 filmer, mc feast,  tre små rätter thaimat, en påse chips och 1,5 lite cola med Jimmie på Söndagen. Inget jag hade velat berätta för Anna skipper direkt.

Utgången i Lördags var ju som vanligt lite halvgalen. Gick & la mig vid halv åtta i går morse. Att jag inte lär mig?
Dessutom hade jag lovat mig själv att gå hem kl 2. haha. Det gick ju sådär, ingen heder åt mig iallafall!


 
Jag, Linda & Fredde dokumenterades,
De var vad bilder de blev  i Lördags. Kameran var med hela kvällen, men jag är lika dålig på att fota som jag är på att blogga, så fattar ni ju grejjen. De blev tre hela bilder iaf som jag så generöst delar med mig av.



Nu ska jag gå & göra lite nytta!
Peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0