Jag vill ju inte skryta, men jag tror att jag är lite döende


Jag sitter just nu på mitt arbete i full vintermundering (vi arbetar inte utomhus) och mår apa.
Jag fryser och kallsvettas och det är framför allt är det väldigt  väldigt synd om mig. 
Dessutom  lider jag av en smula hypokondri i kombination med en hejdundrandes dödsångest ( det ena föder nog det andra) så just nu sysselsätter jag mig med att fundera ut vilka dödliga sjukdommar som troligtvis har intagit min kropp.

Det värsta av allt är nog ändå att mna sista timmar i livet kommer att spenderas på mitt arbete.

Kommentarer
Postat av: Caroline

troligtvis något tropisk virus som man bara kan få om man vistas förmycket i vårdcentralens vårdlösa vård!

2008-02-22 @ 00:06:24
URL: http://sessansally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0