Kärleksslisk we like!


Igår bjöd min man mig helt otippat på en tre-rätters dejt på elysée. Allt i ordentlig alla hjärtans dag anda!
Självklart blev det Elysées specialare fondue till huvudrätt och det var lika mumsigt som alltid! (undantag  för den där jävla banansåsen, den kan dom ju behålla..)
Jag är fortfarande mätt och tror starkt på att jag kommer vara det nu de närmaste veckorna


435418-15



Jag som föddes helt utan hjärta är i vanliga fall inget större fan av denna dagen.
Jag är ändå sjukt nöjd & glad över hans tilltag. Stort propps till honom och hans underbarhet.
Dessutom fick jag jättefina blommor. De ni!
 






Kommentarer
Postat av: Jill

men banansås som är så gott!

2008-02-15 @ 21:04:36
URL: http://jills.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0