News of the day



Nu har jag inte hunnit skriva sen konstaterande av att allt var röv. Det röviga är nu över.
Helgen ordnade upp sig ganska bra efter omständigheterna. Fredrik kom ner från götet i Lördes och "träffas & ta en öl" slutade självklart i hejdundrandes festande till Söndag morgon. Så bra gick de med min inplanerade vilohelg, well, vila gör jag en annan gång! roligt hade vi iallafall :)

Söndagen ägnades mest till att tycka synd om mig själv för mitt inte allt för bra mående. Dock var jag den enda som sysselsatte mig med just de.

Jag har även satt ut en annons på blocket på min lägenhet, Måste ju hyra ut den nu när jag åker till Australien. Har fått sisådär 45 svar på 2 dagar som jag inte orkar läsa. Helst av allt hade jag inte velat hyra ut den alls för den delen heller. Men jag får ju tänka på att de fakstist är mer synd om min lägenhet. Tänk att behöva gå från att se min snygga nakna kropp varje dag till att se nån skitgris som pillar näsan. isch,



Min just nu sjukt städade trevliga lya.

Nu ska jag & Anneli in och härja i Lund!





 


Kommentarer
Postat av: fia

tänk om den som hyr din lägenhet gör nått ÄNNU VÄRRE än petar näsan...MAJGADD!!

2008-02-18 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0