& nu åt jag precis upp resterna.



Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en underbaring som underbarat sig ordentligt.
underbaringen hade:

1. köpt mitt favoritchoklad (marabou non stop)
2. Köpt mina favoritchips + min favoritdippa (lantchips & dilldippa)
3. gjort pannkakor som serverades med min favoritglass (gräddglass med chokladbitar i), grädde och sylt
4. dukat och tänt ljus

Funderade en kort sekund på om han kanske försöker göda mig så jag ska se ut som en dräktig ko i Australien. Men då jag inte hela tiden kan utgå från att alla har lika ont uppsåt och är lika genomonda som jag, så tänker jag helt enkelt tro att det är ren jävla kärlek till mig. Underbar är han iallafall.

(nu måste nu ju veerkligen tro att jag bara äter hela tiden,  men what the hell, det gör jag ju)

Idag har jag varit på utbildning. Jag är numera förhörsledare.
Helt galet vad duktig jag är.

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Det där lät rejält gott ^^.
Jaa,det är en obeskrivlig känsla ^^

2008-03-02 @ 09:58:40
URL: http://chibi84.blogg.se
Postat av: Dessi

Fan va rooligt, kan du inte fixa in mig oxå där, vill oxå förhöra. ;) Nonstop chokladet är riktigt gott.

2008-03-02 @ 12:31:56
URL: http://fezzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0