Om jag byter ut vinet mot c-vitamin, så kanske...?




Idag hej hopp från ingenstans glömde jag hur gammal jag är. Jag visste att jag jag har fyllt 20, för den födelsedagen minns jag väl, men jag kunde för allt i världen inte komma ihåg om jag fyllt år efter de. Men jag hade mina aningar. Paniken slog till ordentligt och jag var nära på att ringa Jimmie eller mamma och fråga. Som tur var så lugnade jag mig lite och satte mig ner för att räkna. Det visade sig efter en stunds räkning att jag är 22 år, jag fyller dessutom 23 detta året.


Jag tror jag har vitaminbrist. Eller någon dödlig sjukdom. Men jag hoppas på vitaminbrist.

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, samma sak hände mig för typ ett år den, kanske någon tillfällig minnesförlus som drabbar alla på sitt 22år??? haha! Kram

2008-02-14 @ 13:39:12
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Poppe

Jag förstår inte? Vad är vitaminbrist

2008-02-14 @ 13:49:36
Postat av: mamma

jag tror du föddes 1985..men jag minns inte riktigt...:=O..jo det VAR det!!:D

2008-02-15 @ 22:00:20
Postat av: Bambi

Det är ingen fara.
Jag brukar till och med glömma bort vem jag är ibland. Det är sådant som händer. Ibland fattar man ingenting överhuvudtaget. :)

2008-02-18 @ 08:53:30
URL: http://slowlane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0