Om ni letar efter den sötaste killen i världen, så tror jag att jag har hittat honom...

image21


Detta är Arvid. Arvid är  min systers son & troligvtivs den sötaste människan på jorden. Varje gång jag ser en bild på honom, eller hör vad han har hittat på blir jag helt varm i hela kroppen. Jag älskar verkligen detta lilla gryn.

Tilläggas kan att jag aldrig har gillat barn, har till o med tyckt att barn var ointelligenta, jobbiga varesler som gärna fick stanna så långt borta från mig som de bara går.
Well,  jag har ändrat mig, Arvid har flörtat till sig mosters hjärta. Men det var nog ganska enkelt.



Kommentarer
Postat av: Monny

jaa..mig har han trollbundit så jag är kär...hih..den lilla underbara snutten!!

2008-02-21 @ 12:28:01
Postat av: Monny

jaa..mig har han trollbundit så jag är kär...hih..den lilla underbara snutten!!

2008-02-21 @ 12:28:32
Postat av: Caroline

söte lillekillen

2008-02-22 @ 00:04:57
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Anna

Naw, va söt du är! Arvid är ett hjärtegull det är han verkligen! Puss

2008-02-22 @ 13:19:54
Postat av: Fredrik

haha... men karin! detta trodde jag inte om dig! ;)

2008-02-26 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0