Helgens trevlighetsfaktor!



Min helg skulle bestå av en uppfriskande och lugn helg uppe i Sölvesborgs skärgård. Där skulle jag  passa mammas lila slott,  få vila upp mig, träffa min Ingegärd , promenera i skogen äta lövbiff på kors och tvärs!

Istället sitter jag här i min lägenhet, käkar rester från igår, ska jobba inatt och känner mig inte ett dugg uppfriskad. Snarare våldtagen av den så drastiska förändringen av min helgplan.

Menmen, jag som behöver alla pengar i denna värld , då Killroy överraskade mig med ett  pris på min Australien biljett på ca 20 000 :- är jag ändå hyfsat tillfreds med situationen (dock inte helt tillfreds med Killroys rövarpriser!)
Jobbar ju övertid inatt och får dubbelt betalt hela natten. Dessutom jobbar jag med en trevlig liten skara på jobbet, och då blir ångesten genast mildare.

på toppen av allt åkte Mikaela på sin resa idag och henne kommer jag inte få de föränn i Juni. Bara de sänker ju trevlighetsfaktorn på denna skithelgen rätt rejält!

Så trevlig helg för all del gott folk!



Kommentarer
Postat av: Henrik

Perkele va dyrt 20 lappar kolla med www.myplanet.se istället

2008-01-27 @ 15:09:04
Postat av: Karin

tack för tipset globetrotter ;)
ska kolla!!

2008-01-27 @ 15:20:53
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0