Jag är en servicemänniska...



Nattens jobb var allt annat än lugn och behagaglig! Lönehelg brukar ha en dålig inverkan på allmänheten,  de super glatt bort alla tillhörigheter, misshandlar varandra och känner sig diskriminerade av alla,  från vakten på klubben till kassörskan på Mc Donalds. Denna Lönehelgen gjorde sig ingen skillnad.

Priset tog nog en kille som ville göra en anmälan och för allt i världen inte kunde komma på sitt personmummer och han försökte verkligen!
vi fick i sammråd avsluta samtalet med ett beslut om att han skulle sova på saken och att de säkert dök upp efter lite vila. Heja honom!



image1


Just nu tittar jag på en debatt om "de lyckliga horan"
I panelen sitter en prostituerad som faksitskt verkar jävligt nöjd med sitt egna företag. Hon säger att hon har de riktigt gött på jobbet. De enda hon saknar är fikapauser med kollegor.

Eftersom jag inte är så glad i varken kollgeor eller kaffe så kanske jag borde fundera på ett karriärbyte.
Jag ska kolla upp möjligheterna för detta och återkommer till er för mer information.

Nu är de frulledags!


Kommentarer
Postat av: mams

beklagligt att människor inte blivit bättre..dem super bort allt...pengar, kallingarna och nu till å med personnumret...han kanske har sålt det billigt men glömt till vem och när..MAJGADDLY!!man blir blek och grå i jämförelse med alla tokstållar...men så får man behålla jobbet ett tag till...siste dåren är inte född...mohahahaha!!

2008-01-27 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0