Uppröjning!



Inatt sysselsatte jag och Björn oss med en välbehövlig formatering av min dator (dock mest Björn, men jag gjorde en del oumbärliga insattser, såsom att påminna honom om att man måste stänga cd-romen efter att han har satt i en skiva. Om man vill att nått ska hända vill säga)

Blir lika chokad varje gång jag nu ska stänga av datorn och den bara gör de utan protester och 572 felmeddelande (!)Dessutom har jag en del flashiga uppdateringar, såsom att det numera bli rött när jag markerar något på msn.
De e himla häftigt ska ni veta.

Nu ska jag ta tag i min dag och (ve o fasa, detta hemska ord) STÄDA!
Min lägenhet har börjat övergå från ungkarlslya till knarkarkvart.
Det kommer krävas rejäla tag!

image2



Kanske gör jag det i morgon istället, det är ju faktikst tanken som räknas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0