Såhär dagen innan...



... Phu!

Igår var jag hos mamma, min lillebror Calle fyllde 14, så det var lite kalas & mys. Jag har senaste tiden varit fullkomligt oinspirerad att blogga och är så även idag. Men ser att ni är trogna läsare så jag får väl bara fortsätta in i det sista! ;-)

Lite bilder kan jag ju alltid bjussa på!


Jag & min tjockis-syster som har en bebbe i magen :)


 
de 3 Söysetharna :)


En till, för vi e så söööta så!


Lilla Ester


moster Karin Arvid & Pappa Daniel röjer loss på lekplatsen

 




Väldigt mysig dag!

Nu ska jag börja packa...om jag inte kommer på något som för stunden känns viktigare!


                                                   puss på er.

Kommentarer
Postat av: mams

suck...jag vill ha tillbaka den dagen nu...å för övrigt får jag ju bara grattulera döttrarna som slapp ärva en sån trumpetnäsa...:=0



Jag vill att det är om ett år!!så vi kan fira hemkomstfest nu...kan man gå i ide??

puss Sötaste Karin!!

2008-06-07 @ 14:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0