Sötunge & en liten imagetörn


I måndags var jag i Höör och hälsade på min syster Anna och hennes älskade sötunge. Varmt var det och  Arvid fick bada i sin balja i trädgården. Anna bjöd på lunch på uteplatsen & jag hade med mig negerbullar & chokladbiskvier. yummy!


Leker titt-ut med moster Karin :)


tam- tam -tam





går den att käka eller?!


Fina systern.

Ja jag var ju bara tvungen att vika min för övrigt stentuffa sida för att visa lite bilder på gullungen. Tror hela min image faller med denna blogg.

Kommentarer
Postat av: söjsan

Han är sötaste ungen som finns!



Men guud va olik mig jag var! Mysig dag =) KRAM

2008-06-04 @ 16:42:29
Postat av: mams

jag dööööööör va söt Arvid är...känns som 100 år sen. tur det är familjedag snart :D..roooooligt med kalasis kalasis...längtar efter ALLA mina barn..:)

2008-06-04 @ 21:46:36
Postat av: Anneli

Så skönt det hade varit om man bara kunde sitta i sin balja o vara nöjd med tillvaron =) Svalka sig lite när d va varmt och tycka det var as ballt.

2008-06-05 @ 01:12:10
Postat av: malin

så sööööööt han är :)

2008-06-05 @ 10:57:50
URL: http://gilt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0