Alla dessa beslut, gah!



På Tisdag ska jag till tatueraren och boka tid till min tatuering. Fröken velpotta har som vanligt stora problem med att bestämma sig. Jag ska nämligen tatuera över min hysteriskt fula tatuering på ryggen och kan inte bestämma mig om den nya ska gå ner på armen eller inte... Det lutar åt att den får göra det iaf.

Jimmie (som har i princip hela kroppen täckt) tjatar om att jag kommer få svårt att se elegant ut (de strävar jag ju efter jävligt ofta haha) eller att jag kommer ångra mig när jag blir äldre, ja de vanliga alltså.
Han har ju rätt såklart (eller mindre fel som jag brukar föredra) eftersom det är lite detta jag oroar mig för.
Men ändå förösker jag övertala honom att de går att se elegant ut och ha synliga tatueringar.
Jag gjorde därför som jag gör med allt. Jag googlade.
Detta var vad jag hittade. 

image51


Om ni undrar så känner jag mig inte på något vis lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0