Ja, jag behöver ju inte oroa mig för att bli tjock iallafall



I dag var jag lika oansvarig som alla dagar när jag börjar omänskligt tidigt på morgonen - jag struntar i att äta tills jag slutar jobbet ,för jag orkar helt enkelt inte ta tag i problemet. På vägen hem var jag självklart vrålhungrig och eftersom min kyl är ett stort svart hål fick jag ofrvilligt gå in om affären.

Väl inne i affären kände jag mig lite småfet efter helgens frossade och bestämde mig för att köpa någonting sådär mega- super -duper- jätte -nyttigt, middag ala Anna skipper. Jag tänkte till ordentligt och med mig hem fick jag: Röda linser (typ turkiska?!), röda bönor och avocado. (Bra jobbat....)

Jag är fortfarande jätte hungrig,
Problemet som helt oväntat uppstått är att jag nu sitter här och har inte en aning om hur man tillagar skiten?! 
Så ja.. det får kanske bli en pizza istället då.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det ska vara du till de! haha

2008-03-27 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0