Kulorna skall stå i ca 37 grader och vattnas dagligen för bäst resultat



Hur man kan tycka illa om en person och sedan tycka att det är "okej att umgås en gång"  är för mig totalt obegipligt. Hur man dessutom man utala sig om personens psykiska ohälsa men samtidigt kan tycka att spendera en kväll med denna människa inte är någon större grejj förundras jag om möjligt ännu mer över. Folk borde skaffa sig lite jävla kulor.

& går inte de så borde de gå i Karins "hur-man-ber-folk-fara-åt-helvete-skola"
otroligt lärorik och effektiv.

Jaja, de här var ju fullständig värdelös läsning för er antagligen. Men det skiter jag i,  det är min blogg.



Kommentarer
Postat av: emma

äh om jag fattade börja nrätt så håller jag med! Dom flesta jag känner dömmer folk innan dom ens pratat med dom. Dom är så jävla äckliga osv, sen försöker do mendå bli bästis med dom. Sjukt haha.

*tävling på min blogg! :)

2008-03-05 @ 00:44:57
URL: http://emmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0