Nydumpad


Det är slut mellan oss nu. Jag är så brutalt dumpad, så ensam och så överigen. Men allt vackert ska ha ett slut och även så denna gången. Hade jag varit mer beredd kanske jag hade kunnat hantera det bättre, men det var jag inte. Jag såg det inte komma, Jag gjorde bara som jag hade gjort med de sex tidigare. Jag satte in skiva nummer sju och tryckte med stor förväntan på play. Det såg genast annorlunda ut än de föregående skivorna. Ändå anade jag inget då, det var först när jag kom in i menyn och såg det om kommer plåga mina dagar och nätter ett bra tag framöver, det var en skiva med bonusmaterial. Det fanns alltså inget mer. Jag blev totalt snuvad på det jag trodde var de sista avsnitten. Och ännu värre, jag hade tittat på det som var det verkliga sista avsnittet utan att bearbeta det kommande slutet och utan att njuta av de sista vi hade tillammans. Hur kunde det bli såhär?

Det är slut mellan mig och Lost ´3 nu.
Så jävla abrupt.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0