ordination: 48 ipren & en flaska rödvin



Idag gick jag och la mig klockan halv åtta och gick upp igen klockan halv elva. Tre timmars sömn då med andra ord. Jag avbokade allt jag skulle göra idag, för att jag helt enkelt var för trött för att få min röv ur lägenheten överhuvudtaget. Men när jag väl lägger mig i sänghelvetet så är jag mer vaken än någonsin. 



image25


Räknar jag får så dör alla fåren helt brutalt i något akut luftburet fårvirus , försöker jag finna nån jävla frid i nått inre rum så får jag prestationsångest över inredningen i rummet, försöker jag med nån typ av avslappningsövning måste jag röra mig var femte sekund för att kontrollera att jag inte gjort mig själv förlamad.
Sen om jag mot förmodan är på väg att somna så precis, preeeecis när jag känner att det kanske kan gå, då blir jag så jävla glad och uppspelt att jag blir klarvaken på två sekunder.

Jag ska nog ta mig ett alvarligt snack med den där John, någon som vet var jag hittar honom?!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahaha! Stackare

2008-03-06 @ 20:30:04
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Bambi

Gud.. jag vet hur det är.
Det är ångest på hög nivå.

2008-03-07 @ 13:30:32
URL: http://slowlane.blogg.se
Postat av: Sofie

Preeecis, exakt det här känner jag igen. Har sovit så bra nu hemma i Sverige och min sköna säng. Början i Paris gick bra men NU - sover jäääättedåligt.

Men träning ska hjälpa så långa, snabba promenader blir det många av nu!

2008-03-12 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0