Påskens händelser!


god morgon världen! Jag är trött trött trött trött, men har kämpat mig upp för att jobba. Vill dessutom få rätt på mitt dygn ett tag, så jag kan vara människa under kommande dagar.

Jag ska nämligen vara ledig en stor del av påsken (tors, fre, lörd) sen börjar jag inte jobba förän söndag natt, Yej!!
Mycke spännande ska hända

  • Rebecca ska komma ner & hälsa på. Vi ska mysa, festa och njuta av varandras sällskap :)
  • Fredrik ska få sin utlovade fika/öl
  • Påskmiddag hos pappa & får därmed träffa sötaste Arvid
  • Jag ska få sjukt mycke presenter & godis av påskharen

Jag har dessutom beslutat mig för att köpa en kamera redan nu (inför resan) så de kommer innebära lite fler bilder i bloggen! woho!

well, de var morgonuppdateringen det.
Ha en bra dag!
Kakan


Kommentarer
Postat av: malin

när ses vi kariiiiiin???

2008-03-19 @ 16:39:12
URL: http://gilt.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej Tarjin! Nu har även jag vatt inne o läst =) du e så söt puss på dig hjärtat / anneli

2008-03-19 @ 18:10:39
Postat av: Sara

Bilder ser vi fram emot! =)
Glad Påsk!

2008-03-19 @ 20:30:48
URL: http://sarasnaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0