yum yum


Igår hade jag & Rebecca en mysig middagsdejt. Vi är nog lite småtöntiga när hon är nere, då vi umgås varje ledig minut.  Men vi tycker om varandra väldigt mycke minsan. Och från att ha bott 200 meter från varandra till att få ett avstånd på 50 mil så har vi all rätt till vårat beteende.

Jag kom en än gång i kontakt med min feminina sida (till & med Rebecca blev imponerad) och tillbringade dagen med shopping & bakning.


Jag gjorde wok med tigerräkor & hembakade foccatia med egengjort vitlökssmör

 till efterrätt ( ja, ni läste rätt!!) blev de en chokladkaka med hela chokladbitar i, vanlijglass och hjärtströssel (lite gay faktiskt haha)

Till detta blev de vars en liter vin (& ivääääääääg )

Som ni ser blev även kameran testad, tänker dock inte bjuda på några bilder på oss eftersom vi tog mystemat på största alvar och såg båda ut som vi var nyligen upphämtade från Lomma Camping.

Hur som helst var det en riktigt trevlig kväll.
Idag ska jag på påskmiddag hos pappa, sen ska jag och Rebecca (såklart haha) hälla i oss det resterande vinet och spriten för att sen ge oss ut och örla i stan. Yey!

Glad påsk & så då.

Kommentarer
Postat av: Jill

Hjärtströssel är bara gay om det inte är alla hjärtans dag, då är det bara kitsch. Men nu har du rätt.. Det dära var väldigt gay!

2008-03-25 @ 09:07:01
URL: http://jills.bloggspace.se
Postat av: kakan

där får jag dock protestera! Hade det varit alla hjärtans dag hade mitt tilltag enligt mig varit hundra gånger värre!

2008-03-25 @ 12:58:32
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0