Prioriteringsproblem, ehh.

Jag har en ful ovana. Som icke kaffefdrickare i kombination med nattarbete ser jag det mer som en rättighet än någonting annat att få ta en koffeintablett sådär på morgonen ibland för att kunna vakna till liv. Koffeintabletter motsvarar ca 2-3 koppar kaffe & det är inte annat än att jag blir som en duracell kanin i ett par timmar. Idag var en sån dag där jag kände att det kunde behövas. Problematiken i det hela är att jag gärna planerar min dag efter intaget av koffeinet och inbillar mig därmed att duracell-kakan ska vara hela dagen. Så är inte fallet.

Som ni kanske förstår är det jag vill komma till att de inte blev nått KB för mig ikväll, istället sitter jag här själv och bloggar om mitt för närvarande genomtråkiga liv. Jag är arg på mig själv. Arg för att pengar & jobb just nu prioriteras framför allt och arg för att jag inte kan lära mig att planera mitt liv lite bättre. För gör man inte det så slutar de just såhär, inte en gnutta ork eller lust att göra någonting annat än att kolla tv eller på sin höjd lite meningslöst bloggande, allt utan krav på någon större hjärnkapacitet.

Jag tror jag ska gå & lägga mig nu faktiskt. Min sista helt lediga helg innan jag åker och jag valde att jobba. Sen att sova.

great.


Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

:) Roligt inlägg! Ja de där koffeintabletterna är inte att leka med. Fy fasen va darrig jag blev när jag intog en sådan. Inte lätta att i jobbet pricka rätt med sprutan den dan...

2008-05-19 @ 18:23:14
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

joo du har mycket bra stil=)
gillar din placering och stil på tatueringen!

läppbalsamet smakar.. öööh jag menar luktar gott;-)

2008-05-19 @ 21:53:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: mams

Men du börjar bli vuuuuuuxen Karin...ibland e ju livet pisstradigt...bättre fatta bra beslut än å få på skallen efteråt..;) FAst hur kul på minusskalan är det oh gå hem å sova..bläsch!du får ta igen det med råge i Thailand en månad...yeah!!

2008-05-20 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0