Senaste nytt

Nu har jag arbetat tre nätter & har lyckars sova typ max 4-5 timmar mellan varje pass. Jag är skittrött & skitgnällig.
Jag har dessutom tagit övertidspass på Lördag & har räknat ut att jag är ledig 2 dagar nu på 2,5 vecka (alltså tills min sista dag) Jag är inte alls tillfreds med den upptäckten.

Igår när jag vaknade åkte jag & JImmie in till stan en sväng och jag blev bjuden på en lunch/middag på Jensens Böfhus :) Jag älskar jensens & speciellt Jensens favoritsås. Den hade jag kunnat äta rätt upp och ner med sked.
Efter middagen tog vi en runda på stan och avslutade med en årets första mjukglass. Riktigt mysigt.
Tack Jimmie <3

image116
Jag har såklart kladdar runt en massa på tallriken innan bilden togs, att jag aldrig lär mig..?!

           
Tatueringen håller på att läka & fjällar, ser därav helt smutsig ut på bilden.


Idag ska jag bara ta de lungt och i morgon blir de jobb till 23 sen KB för att kolla in Johan & hans band.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0