tatueringen nääästan klar



Då var tatueringen nästan klar efter många om och men.. tatueraren klyddade lite och i Lördags blev det inget. Igår spenderade jag istället 4 timmar till under nålen. Allt utom färgen på blommorna blev klart. Lägger upp bilder när den värsta svullnaden & blodet lagt sig lite.

Jag mår bättre än förra gången, men dagen kommer ändå spenderas i soffan. Mår lite illa & känner mig aningen medtagen.

Men vi hörs när läget är bättre!

                                                                          Puss&Kram då

Kommentarer
Postat av: mams

hoppas du repar dig snabbt....ska bli spännande å få se den "nästan" klar...PUSS stumpan :)

2008-05-12 @ 19:52:49
Postat av: cilla

Hej vännen, ja, här går man in och letar sig fördärvad i hopp om att man ska kunna se lite tatto bilder, men fan fick jag...saknar dig! ses vi snart?

2008-05-14 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0