Tatueringsdax & punka.

Tro det eller ej men min friskus C-vitaminsbomb fungerade, jag mår mycket bättre & har därför fått privilegiet att gå till arbetet idag. Helt klart bättre än att ligga på stranden (vill typ skjuta mig i huvet)

Senare idag ska jag fortsätta på tatueringen, även Anneli ska få sin tatueringsoskuld tagen (flugskiten räknas inte Anneli ;-) ) Att tilläggas bör att Anneli är nålrädd. Så trots att hon ska sitta typ en halvtimme max och jag ska sitta ca 4 timmar tycker jag nästan mer synd om henne..fast det finns lite utrymme att tycka synd om mig med faktikskt.. mycke nålar blir det.

Jag har varit vaken sen klockan sex och mycket spännande har redan förgylt min tillvaro.

Dagens idiot: "Jag har tappat mitt id-kort, måste jag byta mitt personnummer nu eller?!"  tilläggas kan att idioten sjävklart var från vår huvudstad.
Dagens fråga: Vad i helvete är pingst egentligen?  NÅGON som vet? Har gjort en grundlig googling och på jobbet har detta varit dagens stora fråga. Framkommit har så mycket som att det har nånting med Jesus utgjutning
lärjungar nånting WHAT?! I dont get it. Börjar tro att det är en påhittad dag endast för att jag ska få högre OB idag.
Dagens amenförhelvete: Punka på cykelhelvetet.

Om ni inte hör av mig på ett par dagar är det högst toligt att jag ligger & vrider mig i plågor efter tatueringen. Jag är lite klen som ni vet ;-)


Kommentarer
Postat av: Louise

lycka till med tatueringen :D kommer bli ännu coolare än vad den redan e ;)

2008-05-10 @ 10:40:34
URL: http://laaallan.blogg.se
Postat av: mojjan

Önskar dig verkligen lycka till....Call me ;)) PUSS

2008-05-10 @ 17:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0