För psykologen att bita i

Jag har fruktansvärd resefeber, jag e uppspelt & ångestfylld om vartannat. Igår var det extremt, det var så pass att jag inte förmådde mig att bocka av EN enda punkt på min att göra lista. Istället låg jag i min soffa hela dagen och pratade i min telefon & gjorde diverse andra meningslösa sysslor såsom tv tittning och filofisering. Den enda gången jag bestämde mig för att göra någonting som inefattade ett rörelsemoment fick jag seriösa tvivel över min psykiska hälsa. Jag skulle gå ner & handla en cola light och bara en sån grejj får mig just nu att bli totalt uppstirrad. (well, någon som läst nån psykologikurs eller liknande är fria att analysera mig) 

Hur som helst sprang jag runt i lägenheten lite halvstirrig för att jaga tag i nycklar, plånbok och andra förnödenheter jag behövde ha med mig på dagens enda göromål.  Jag stoppade fötterna i skorna, tog kepsen på huvudet och är påväg att öppna dörren. Då slår det mig -Jag har glömt sätta på mig byxor..! Jag har alltså en tröja som går ner över låren, ett par converse skor och en KEPS, men fan inga byxor. Totalt redo att lämna lägeheten.

Jag klädde för allas trevnad på mig ett par byxor och gick generad ner till affären, för av någon outgrundlig anledning kändes det som att hela malmö var medvetna om vad som höll på att hända efter min fatala miss.

Jag tror nog att min hjärna har gjort sitt.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag läser upp gymnasiet just nu, tar min student imorgon. sen har jag sökt högskolan till hösten för jag vill bli hälsopedagog=)



men imorogn är en stor dag=) Wieeeee

2008-05-22 @ 23:31:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Dessi.

Hehe det hade jag velat se =)

2008-05-23 @ 01:21:13
URL: http://fezzi.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ha ha ha du e inte klok Tarjin =)

2008-05-23 @ 02:01:49
Postat av: Lallan

hahah lilla karin... det kommer gå hur bra som helst, iiiiniga problem ;) chill out!!!!

2008-05-23 @ 09:06:56
URL: http://laaallan.blogg.se/
Postat av: mams

Lugn..ingen fara..Du vet väl vårat ordspråk här hemma...ibland får man välja mellan att komma i tid till jobbet ELLER ta på sig byxorna...:=0..fniss*

2008-05-23 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0