Vårigt värre

I dag var det premiär för uteservering, var på [mys] med Linda, ett Café på St knut som ingen av oss hade varit på innan. Jag tog en varm choklad (ett bra exempel på min jävla helvetes röv budget ...) och Linda åt en varm baguett som tydligen var galet god. (JA, precis som ni föreställer er nu satt hon och frossade, njöt och frestade mig medans jag satt och grät , utsvulten och mager

Av förekommen anledning (Linda var nytränad och enligt henne lika fräsh som soppköket på värnhem) var det fotograferingsförbud som fan. En bild på bordet fick jag dock tillåtelse att ta. (vad jag anstränger mig för er skull)


image61

Aaahhhh! trots filten så tycker jag att bilden inger en viss känsla av vår!
Heja heja :)

Resten av dagen spenderades på jobb, inte fullt så vårigt, eller trevligt heller för den delen.
Nu är det sovdags.

Gonatt
Fröken K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0