mjäsh

Nu är som ni redan kanske förstår (harkel harkel malin;) ) lägenheten uthyrd och jobbet lämnat. Allt är just nu upp & ner. Fredagens grillfest och utgång med jobbet blev jätte bra. Fick en massa söta presenter. Bla ett presentkort på Triangeln på 700 och en bok där alla hade skrivit söta små hälsningar. Söta kollegor, jag kommer verkligen sakna många av dem, men kontakten kommer hållas :)

såhär ser de ut när polisen malmö röjer runt

 
Favorit-Linda

 
Min gamla chef Maria & Eva


   
Anders, jag & grabbarna grus

 
Monkan & Anna sköter grillen


 
Jag & min babe :)


Tack för att ni ordnade en så mysig kväll <3

Eftersom jag är lägenhetslös och inte åker förän Söndag bor jag just nu hos Jimmies föräldrar. Fungerar faktiskt jätte bra. Allt är supermysigt och de e väl så jävla typiskt. I morse när Jimmie skulle till jobb fick jag en present på sängen. En ipod som han hade köpt och lagt in lite bilder på oss på & lite musik. Behövde verkligen en ipod till resan, Tack älskling!

Idag
ska jag till mormor & morfar i Bjärred och hälsa på sista gången innan jag åker. Jag är en människa som lider av onormalt mycke seperationsångest så just nu känns allting rätt mjäsh måste jag säga.

5 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: sara

inte för att göra din resfeber värre, eller separationsångest mindre. Men du ååååååkkker SSNNNNNART! mindre än en vecka bara några få nätter hemma sen är du sviiish på andra sidan jorden!!! haha känns som d är jag som ska åka! hahahaha im so excited 4 u babe! ses kanske imorn, ska dyka upp på salongen har jag tänkt :D :D puss

2008-06-03 @ 23:15:15
URL: http://sile.webblogg.se/
Postat av: Sarasnaran

Jag känner separationsångesten ända hit...

Huuu!



Vad härliga kollegor!!

2008-06-04 @ 12:55:50
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0