God morgon folks!

Dagen består som jag berättade igår mest av jobb idag. Tråkigt som fan rent, hade en modellträff med Sessan inplanerad & en konsert på KB ikväll att gå på. Nu blir de ingen träff & en halv konsert. Men det säger åtminstånde klirr i kassan ;-)

Kvällen igår spenderades med Jimmie, jag gjorde hemmalagade hamburgare (på ciabattabröd & hemmagjorda biffar) & till efterätt blev de olika frukter stekta i mangosås. Nyttigt & gott!

image121


Tack för tipsen till packningslistan, kom gääärna med fler!
Hoppas ni får en trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Gick inte dit, för bakis plus måste skriva på uppsatsen : (
Nu är alla bilderna från kvällen uppe
Puss/Sess

2008-05-17 @ 20:50:40
Postat av: ..:Sarah:..

Tack=)
va roligt att du hittademig.. jag har sanat lite och jag måste säga att jag verkligen gillar din tatauering!! vi ses!!

2008-05-17 @ 20:54:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarasnaran

Fiiint foto!

2008-05-18 @ 13:24:04
URL: http://sarasnaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0